LID WORDEN

Phaeton is een menvereniging waar je, in ruil voor jouw lidgeld, Méér dan alleen maar een lidkaart krijgt. Je komt terecht bij een gezellige vriendenkring met dezelfde interesses.

Meteen ben je welkom op alle activiteiten die Phaeton menvereniging heel geregeld organiseert.
Jaarlijks krijg je een aantrekkelijk, gevarieerd jaarprogramma en via het “Phaetonnieuws” ontvang je meer uitleg.
Ook de webstek voorziet je van de nodige informatie en via hetzelfde kanaal kan je terugblikken op de afgelopen, aanstekelijke evenementen. Via onze mailing en Facebook herinneren we je regelmatig aan niet te missen uittips.
Als lid kan je via onze vereniging een verzekering aangaan bij Paardensport Vlaanderen. Wedstrijdmenners kunnen zich via ons aansluiten bij Equibel en hun licenties aanvragen, vraag gerust meer uitleg.
Lid worden van het Phaeton betekent deel uitmaken van een toffe groep met een bestuur die zich inzet en alle activiteiten in goede banen leidt.
Het Phaeton-lidmaatschap bedraagt €40 per gezin, d.w.z. dat iedereen die op het zelfde adres gedomicilieerd staat, automatisch lid wordt van de club en kan genieten van gratis nieuwjaarsreceptie, leuke activiteiten, interessante voordrachten, clinics , vereenvoudiging aanvraag licenties, kortingen en acties die de club inricht of ondersteunt en 3x phaetonnieuws/jaar.
Erelid €65.
Phaeton rekening BE67469535706187 BIC: KREDBEBB met vermelding Lidgeld en je naam.
Je kan ook publiciteit plaatsen in het Phaetonnieuws, hiervoor neem je best contact met de PR.

Interesse? Eén klik vul hier je contactgegevens in.